ششمین نشست شورای معاونان و مدیران شرکت مهندسی فناور معادن و فلزات با محوریت ارزیابی روند پیشرفت پروژه ها در طرح های زمزم ۳ فولاد خوزستان، طوبی در آهن و فولاد گل گهر و نیز پروژه کولینگ تاور در مجتمع فولاد خوزستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت، معاونان، مدیران و  مدیران عامل شرکتهای تابعه، مدیران مالی،توسعه بازار، بازرگانی، حقوقی و PMO برپا شد،  مدیران پروژه های شرکت گزارش کاملی از فرایندهای طی شده طی هفته گذشته ارائه دادند .

بررسی سرفصل های تعیین شده در صورت جلسه نشست پنجم شورا، میزان تحقق اهداف و بررسی چالش ها و مشکلات پیش رو در زمینه تامین کالا و روند های اجرا با انتخاب رهیافت های مناسب جهت پیگیری و اقدام لازم، از دیگر موضوعات اساسی طرح شده در این نشست بود .

دکتر همتی مدیرعامل شرکت MMTE در این نشست با تاکید بر مستند سازی تمامی محورهای مورد تبادل میان شرکت و کارفرما بر اهمیت ارتباطات و تعامل به موقع و اثربخش با کارفرمایان طرح ها و پروژه ها جهت ایجاد اطمینان بر تسهیل و سرعت بخشی به فرایندهای اجرائی پروژه ها تاکید کرد .

به گفته وی، نقش پذیری فعال مدیران پروژه ها نسبت به اهداف، کوتاه کردن مسیرهای هماهنگی درون شرکتی میان واحدهای فنی و مهندسی، مالی و بازرگانی و تسهیل در تصمیم سازی، نقشی اساسی در اجرای طرح ها مطابق با زمان بندی تعیین شده خواهد داشت .

منبع: روابط عمومی شرکت MMTE