شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات(MMTE) در نخستین نمایشگاه تخصصی دانش بنیان معدن، صنعت و حمل و نقل استان کرمان حضور یافت .

در این نمایشگاه عمده ترین دستاوردهای دانشی و اجرایی ۷۵ شرکت فعال ایرانی در زمینه های مختلف زنجیره توسعه معادن و صنایع معدنی به نمایش در می آید .

شرکت MMTE که در تازه ترین فعالیت های مسیر دانشی خود موفق به کسب “نشان عالی دانش بنیان” سطح دو ملی شده است که با حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای جدید و برگزیده خود را در زمینه های مختلف طراحی، مهندسی، ساخت و اجرای طرح های مختلف صنایع فولاد در دسترس بازدید متخصصان و شرکت کنندگان این بخش قرار داده است .

در نخستین روز این نمایشگاه استاندار کرمان، دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،‌ رئیس سازمان صمت استان، مدیران شرکت های صنعتی و معدنی گل گهر و مس کرمان، پارک های فناوری و شماری از شرکتهای دانش بنیان صنعتی و معدنی علاوه بر افتتاح این رویداد، با آخرین ظرفیت ها و دستاوردهای بومی شرکتهای حاضر آشنا شدند .

دکتر طاهر پور مدیرعامل شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات (MMTE)، مدیران شرکتهای فولاد کار الوند، مدائن و آریا حدید، مدیر توسعه بازار و شماری دیگر از مدیران ارشد این شرکت از این رویداد بازدید کردند .

MMTE تاکنون با اجرای ۱۴ میلیون تن پروژه های بهره برداری شده  واحدهای احیاء مستقیم در صنعت فولاد و نیز برخورداری از   ۷.۴ میلیون تن از ظرفیت طرح های در حال اجرا این حوزه در استان های دارنده ذخایر معدنی ، مشارکت موثری در زنجیره ارزش احداث واحدهای تولید آهن اسفنجی خصوصا در استان کرمان به عنوان قطب تولید فولاد کشور داشته است .

 

منبع: روابط عمومی شرکت MMTE