سیزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته (METALEX2021) که از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های حوزه فولاد  نام برد،در تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت MMTE، در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت بزرگ در حوزه فولاد، مس، قطعات و ماشین آلات حضور داشتند که می توان از شرکت های بزرگی مانند فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، میدکو، مجتمع صنعتی اسفراین، فولاد کاویان گهر سیرجان، گروه شرکت های توسن، خدمات فنی مهندسی صنایع و معادن کانی مس و … نام برد.

شرکت MMTE  با گستره متنوعی از خدمات در این نمایشگاه حضور پیدا کرد که می توان به تحقیقات در مورد تکنولوژی های جدید احیا، مذاکرات با دیگر صنایع مانند مس، آلومینیوم و روی، معرفی نسل دوم اتوماسیون و معرفی ۳ شرکت زیرمجموعه ( فولادکار الوند، آریا حدید و مدائن) اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است شرکت MMTE   توانست با توجه  به بررسی های صورت گرفته در این نمایشگاه به عنوان فعالترین شرکت  معرفی و طی ارسال لوح از این شرکت  به عنوان برترین غرفه تقدیر به عمل آمد.